Sunday, 2 October 2011

~SeMoGa BeRjAyA FiE~

Memang sukar nak dikatakan..........
Kdg2 pengalaman tu mendewasakan.....
Namun, kita harus igt semuanya ada hikmah disebaliknya.....
Setiap apa yg blaku di atas bumi ini adalah kehendak dari-Nya...
Kita sebagai manusia kena sabar dan redha dgn apa yg ditentukan.....
Bukan bererti menyerah.... Tp redha dan terus kan berusaha utk mnghadapinya...


Allah tu menguji hambanya atas kemampuan hambanya sendiri...
Dia tak kan mnguji di luar kemampuan hambanya.....
So, kita sebagai khalifah di bumi ini perlulah sentiasa peka dengan kemampuan yg kita ada..
Supaya kita tau tahap kemampuan kita tu....


Memang senang utk melafazkan...
Namun, sukar utk menunaikan......
Kita hanya merancang....
Tuhan yg mnentukan.......


Kita hanya manusia biasa....
banyak kelemahannya.....
Jgn jadikan kelemahan kita itu sebagai alasan....
kita perlu mengatasi kelemahan kita itu.....


So,utk Siti Zahafiera Afiqah jgn kalah pada kelemahan itu...
harus lah bersemangat utk teruskan hidup.....
Jgn rasa diri tu rendah (walaupun mmg sbenarnya diri tu rendah...)
berusaha lah fie..... utk terus berjaya dalam hidup...
Buang segala perkara yg negatif....
Ambil benda yg positif......
Lupakan masalah yg ada tu......
Tumpukan pada masa depan yg ign kau kecapi......


SEMOGA BERJAYA FIE!!!!!!!!!



NoThInG tO dIsPlAy

Sejak akhir2 nie macam2 masalah yg aq hadapi.......
Namun,pelbagai perkara yg mendewasakan aq.....
dah lama aku tak ber-blogging.... 
Al-maklumlah... sentiasa bz dgn kelas...
Tarikh 3/10/2011 aq akan prgi practical utk kali pertamanya.....
So,dah tak boleh main2.... kena lah btul2.....
Kejap je msa berlalu.... rasa nya macam bru smlm je aq msuk blajar.... 
Rupa2nya dah sthun lbih dah..... hahahahhahahaha.....

So scared... this is first time to treat the patient..... :O
hahahahhhahahaha..... 
rasa macam tak percaya je..... hahahhhaa....
So, nnt aku cta first day aq sebagai physiotherapist.... hahaahhaha..:)