Tuesday 8 November 2011

Practical Time...

Sudah lama aku tak berblogging....
Sebab aku busy skit akhir2 nie....
banyak keja kena siapkan....
Namun,aku tak lupa janji aku utk cerita masa aku g practical....

Ceritanya bermula di sini......
Tempat aku g nie namanya "Ti-Ratana,Desa Petaling"

Nie lah tempatnya..... masa nie semua over ambil gambar.... hhahaha....

Kitaorg je yg over asyik ambil gambar....ahahahhaha..... (padan muka korang kena kutuk ngan aku kaw2..)

Belakang tu tempat kanak2 yg tak de ibu bapa,kena buang,luar nikah ke...... memang menyedihkan... tpi kitaorg nie sibuk je ngan gambar....

Konon lah tu penat yea g practical.... sudahlah.... hanya rekaan semata2 saja....berlokan je dyorg nie.... terutamanya beg pocodot2 tu.... hahhhahahaha...sori SEPET....


Yang belakang nie uma org tua perempuan...

Nie sekitar dalam uma org tua...

Sama tak muka dyaorg....

Nie budak2 yang ditinggalkan....

Sama tak muka dyorg???? cam anak beranak kan??

Tikus mondok.....


No comments:

Post a Comment