Friday 1 July 2011

~love~

Sukar untuk kita terima apa yg berlaku... kdg2 benda2 macam tu mematangkan diri kita sendiri....
sukar untuk mencari sahabat yg sejati... lebih sukar memiliki cinta yang suci.... namun,cinta kepada Illahi cinta yang hakiki....

huhuhhuhu..... malam2 macam nie feeling2 plak... bukan apa cuma rindukan zaman2 msih kecil....
sukar untuk dilupakan.... waktu kecil semua masalah ada jalan penyelesaian nya.... tp skunk kna tnggung sendiri... aku mencari redha Illahi.... mencari satu jawapan yg tak pasti.... apakah maksud cinta yang sebenar????

aku masih mencari jawapan yang pasti tentang erti cinta dan kasih sayang...
namun, apa yang aku tahu cinta dan kasih  sayang tak boleh dibeli dengan wang ringgit... tp hanya boleh dibeli dengan kasih sayang juga... thanx pd yg ajar aku erti kasih sayang... org yg menyayangi aku.... 

namun, satu tarikh yg tetap akan menjadi kenangan dalam hidup aku... 28 Disember 2007.... huhuhuhuhu....sukar untuk dilupakan...


No comments:

Post a Comment